יום רביעי, 26 בדצמבר 2018


נקודות מרכזיות לבחינה בהטמעת אפליקציה/בנדל חדש לנטסוויט

רקע:


בעת יישום בנדל/אפליקציה(SuiteApp) חדשה בתוך נטסוויט ישנם מורכבויות אשר מחויב לקחת בחשבון על מנת שהתהליך יעבור בצורה חלקה, לא כולם רלוונטיים לכל סוגי הלקוחות אומנם רובם דומים.

נקודות מרכזיות:


  • האם הבנדל מאושר על ידי נטסוויט(ניתן לבדוק בחנות האפליקציות של נטסוויט או ליצור קשר עם המנהל חשבון שלכם)

  • מה הפונקציונליות שהבנדל מכיל ומה מתוך סך הפונקציונליות שהבנדל מספק אני צריך.
אלו מרכיבים מוספים למערכת(UI ו לוגיקה עסקית) כתוצאה מהתקנת הבנדל:
למשל: שדות, רולים, מסכים, סקריפטים.
חשוב להבין מה מתוסף על מנת לא להיות מופתע מרשומות חדשות במערכת.


  • האם הבנדל מחייב אותי להטמיע תהליכי עבודה חדשים.

  • האם הבנדל מחריג את החברות/הטרנזקציות/רולים אליהם הוא לא רלוונטי.
למשל: בנדל לוקלי לאמריקה הלטינית המכיל קבוצת סקריפטים אמור לרוץ אך ורק על החברות(Subsidiaries) של אמריקה הלטינית אבל לא על שאר החברות.

  • מה ההשפעה של הבנדל על ביצועי המערכת.
במקרים מסויימים בנדל מכיל סקריפטים אשר מאטים את ביצועי המערכת וחשוב להבין ולתאם ציפיות לגבי זהׁׁ(לנטסוויט יש מודל בדיקות ביצועים שיכול לסייע בבדיקת הביצועים).

  • מהם שעות התמיכה של הבנדל.
בנדלים מסויימים נתמכים על ידי חברות אשר פיתחו אותם(ולא על ידי נטסוויט) ולכן לא בהכרח מספקים תמיכה מלאה בכל אזורי הזמן.

  • האם יש דרישות קדם ליישום הבנדל.
למשל: בנדלים אחרים של נטסוויט אשר בלעדיהם לא ניתן ליישם את הבנדל הנוכחי, שדות, סקריפטים וכדומה.



  • איך מתבצעת התמיכה בבנדל בשיגרה במידה ויש בקשה או תקלה.


    • האם ישנו תהליך מסודר לבחינת התאמה של הבנדל לגרסאות חדשות של נטסוויט.

    • האם ישנו תהליך מסודר לשיפורי גירסא לבנדל עצמו.

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה